Linda Penby
Office Manager
Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration, hvor jeg havde min elevplads på Copenhagen Business School. Sidenhen har jeg arbejdet som kontorassistent i det offentlige, som centersekretær i staten og de sidste 6 år som kursuskonsulent i den private sektor i aftenskoleregi. Hos Curo Capital arbejder jeg som Office Manager, hvor jeg blandt andet tager mig af events i og udenfor huset og almindelige administrative opgaver. Jeg lægger stor vægt på det varme velkomstsmil, detaljen og det at sikre gode rammer for vores kunder, når de kommer i huset.
Hvad er vigtigst for mig i mit arbejdsliv?
En af de mange gode ting ved arbejdet hos Curo Capital er blandt andet det gode og meget kompetente lederskab, hvor lederne er engageret, tager ejerskab og fremdriver positivitet hos medarbejderne. Jeg lægger stor vægt på en hverdag med varieret og udfordrende arbejdsopgaver med plads til selvstændighed, personlig udvikling og muligheden for at gå i detaljerne. I mit arbejdsliv skal der være harmoni mellem professionalisme og det gode humør og en uhøjtidelig omgangstone.